Godisfredag.

Jag telefontrakasserar hyresvärden till den lägenheten som jag vill ha.
Han svarade innan men artig som jag är så frågade jag först om han var upptagen varpå han bad mig ringa klockan ett.
Jag vill inte vänta till klockan ett, jag vill ha lägenheten!
Men den som väntar på nåt gott...

När jag vaknade idag såg det ut som att jag hade fått en ny matta i sovrummet men det var bara massa päls från Movitz. Katterna slogs en hel del inatt och det brukar yra ganska mycket om dem när de slåss på det viset.
Detta innebär att jag inte bara vaknade upp till tvätt-tid utan också till städdag.
Happy friday?

Ikväll blir det iallafall Kristinedahlsgatan igen. Det börjar nästan bli en tradition att fredagarna ska spenderas där. Jag ska dock börja eftermiddagen med att vara lite barnvakt åt Theodorable så Ida får komma ut en liten stund sedan blir det myskväll med frosseri av godis, både lösviktsgodis och ögongodis. Vi ska kolla på "I love you Philip Morris" ikväll, och Ewan McGregor ger ju alltid mig endorfinkickar. Gulleplutt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0