Julhelgen.

HO HO HO!

Att leka tomte på julafton var nog det roligaste på hela julaftonen. Jag önskade jag hade fler hus att gå till.
Helt otroligt vad jag kände mig snygg med, speciellt som jackan inte täckte helt så kudden på magen syntes lite.
Det blev en fantastisk afton, mina julrim gjorde succe och ledde till många skratt och maten var fantastisk.
Jag fick dessutom jättefina julklappar, bland annat:
  • En svartsilvrig jordglob ( som jag har velat ha i evigheter)
  • en potatisskalare med tre olika funktioner (kick ass!!!)
  • boken Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
  • En jätteliten rosa glasbuddha
  • en verktygslåda (välbehövlig, just nu ligger alla verktyg i ett gigantiskt påskägg)
  • en jättefin röd lykta
hmm, ja och nåt mer. Man kan inte minnas allt.
Sen blev det juldag och med den annalkade två stycken fester.
Först hos en tjej jag inte känner och sedan vandrades det vidare till bästa Zabina.
Det var en så fruktansvärt lyckad fest, det var mycket folk, bra stämning och livemusik av värdinnan själv.

Jag har insett att jag inte minns allt från juldagen men jag hade roligt iallafall så vad gör det!
Av någon anledning var en fes kvällens huvudgäst (och ja nu fnittrar jag lite över ordleken huvudgäst) och den flög runt på allas hjässor.
Ida var helt klart snyggast av alla i den! ♥

Vem har fes?


Annandagen spenderades bakis i soffan med Heroes of might and magic 3. En fantastiskt julhelg med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0