Christmasparty bigtime!

Så var det då dags, igår var tiden inne för mig att dra på mig den röda budgetförpackningen, slänga på ett par extra lager mascara och dra fram ett par höga klackar.
Av erfarenhet vet jag att det inte spelar någon roll hur jag ser ut när jag går ut på julfest med jobbet för någonstans efter första glaset så hamnar ändå frisyren i ett rufs och jag bryr mig aldrig särskilt mycket om hur jag ser ut eftersom jag har fullt upp med att ha roligt.

Förfesten ägde rum hos mig något som uppskattades rejält av Movitz som fick mycket uppmärksamhet från pojkarna.
Därefter stapplade vi ner till Hotellet, dock insåg jag ganska snabbt hur korkad jag är som försöker gå med stilettklackar i snö men med ett krampaktigt tag om Björn lyckades även jag till slut komma fram.

Det var den bästa julfesten hittills, tiden gick lite för fort, Björn blev lite för full och jag orkade inte alls äta så mycket som jag ville men allt annat var på topp!
Jag älskar kvällar som gårdagskvällen, då man bara skrattar bekymmerslöst en hel kväll och liksom glömmer allting annat. Fler såna kvällar tack!

Idag har jag sofflegat hela dagen. Jag var fortfarande full när jag vaknade imorse, men efter en tretimmarslur i soffan kände jag mig nykter men är ändå fruktansvärt trött idag.
Ibland är det ändå skönt att ha sådana här dagar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0