Shoppinglycka!

Hela dagen har spenderats i Jönköping, med Ikeamys och julshopping på A6.
Jag fick så otroligt mycket köpt, många nödvändigheter och lite saker som jag ville ha bara för att det var så fint!
Efter dryga 3000 kronors utgifter kom jag hem med ny matta till hallen, blommor, krukor och många nya lampor.
Jag får det bara finare och finare i mitt mysiga hem.
Dagens bästa köp är ändå en ask jag hittade på IEMS. Jag föll för den direkt och den passar perfekt på mitt sängbord.



Vi passade även på att åka ner till stan för att njuta av Primas salladsbar och jag köpte då också med mig en sallad hem som jag ska ha till jobbet imorgon. Även det var ett bra köp för den salladen är så god att jag längtar till jobbet!

Att så små saker som askar och sallader kan skapa sådan lycka!

Ett annat bidrag till lyckan är att jag inte alls har så ont som jag trodde att jag skulle ha efter fredagens bravader! Kanske börjar jag bli frisk?

One can only hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0