Ibland kan man tydligen ha bra dagar med...

Jag har idag haft den bästa onsdagen på länge.
Jag försov mig imorse, något som innebar en halvtimmes längre sömn och sömn uppskattas alltid klockan fyra på morgonen!
Därefter har jag haft en ovanligt bra dag på jobbet. Jag har varit smärtfriare än på länge, var på massage på eftermiddagen som gav en redan glad & sprallig Boris en energikick och när jag kom hem var allt färdigt i lägenheten och inga målargrejer kvar i hallen.
En riktigt bra dag! Inte nog med att väggarna är klara, de blev riktigt jättefint med! Så nu kan jag knappt bärga mig innan jag kan få allt på plats, men väggarna är fortfarande fuktiga så jag vågar inte riktigt än.

Efter att jag upptäckt att mina försäkringspengar kommit in på kontot gick jag ner på stan och gjorde en del "nödvändiga" inköp inför fredag och hittade även en perfekt julklapp till Sabina.

Med andra ord en bra dag, både på jobbet och privat.
Nu ska jag städa bort all smuts efter målaren och sedan mysa upp i soffan med en kopp te.

Förövrigt ser jag ut såhär när jag jobbar med syralacken på jobbet.
El fotografo del Marcus lyckades få maskerade mig på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0