Fulsnygg.

Jag har hittat världens fulsnyggaste lampskärm. Lampan är jätteliten och söt och kostade bara 30 kronor på second hand! Rena fyndet! Dock kommer jag nog byta ut lampskärmen. Men den är så ful och mysig att jag på nåt sätt vill ha den ändå.
Hmm...

Efter en dag fylld med borrande och skruvande kom Ida, Theo och Millan förbi med fika, så vi drack te och mös och tjejsnackade en stund (närmare 6 timmar, tiden går fort när man har trevligt) och under tiden fick jag upp gardiner och lyktor i fönstrerna.
Det är helt otroligt vilken stor skillnad gardiner gör på ett rum, hela lägenheten känns mycket bättre och ju mer jag blir färdig, desto mer känner jag verkligen att jag hittat hem. Jag fullkomligt älskar den här lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad avis jag är! Den var ju jättefin! Har haft en liknande, fast vinröd.. Vet inte vart den tog vägen dock. Saknar den!



Gott nytt år förresten :)

2010-12-30 @ 21:41:02
URL: http://mandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0