Future-view

Idag roffade jag åt mig en fastanställning och lite löneökning.
Det känns bra! Mitt första fasta jobb! Efter två års visstidsanställning var det verkligen dags!

Min fasta anställning har förändrat mycket i hur allt jobbigt känns för nu känner jag ändå att det börjar lösa sig!
Jag älskar när bekymmer börjar lösa sig!

Det firar jag såklart med ännu en klubba!

För övrigt vill jag åka till Afrika i januari. Jag måste bara se till att få råd och ledigt först.
"Hej chefen, tack för den fasta anställningen, men du jag vill vara ett par veckor ledig..."
Nja... Men om jag har råd tänker jag försöka.

Afrika, man.



Dagen är full av överraskningar. Jag menar, inte trodde jag ju heller att jag någonsin skulle få för mig att köra ett youtubeklipp med Dr Alban i bloggen!
Men ibland får man sina konstiga ryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0