Städmys.

Kängorna är äntligen skickade! Skönt att bli av med åbäkena!

Efteråt var vi på Rusta och Ica och jag passade på att köpa lite frukt för att lyxa till min frukost lite extra, så nu blir det mysfrukost innan jag drar igång med att städa. Fredagar har blivit mina städdagar, det är så skönt att storstäda och få helt rent överallt inför helgen!
Ikväll blir det kompishäng och bio med Krellyan, det har jag sett fram emot hela veckan! Det var länge sen jag träffade honom sist, och länge sen jag var på bio sist så det är upplagt för en toppenkväll.

Men först var det ju frukostmys och städning. Ska klicka hem lite rödcederolja från nätet med. Det kommer det gå åt i min nya lägenhet.
Om jag jobbar förebyggande med oljan där innan jag flyttar in så kommer jag nog inte behöva lida av min krypfobi så mycket. Det verkar vara en säker lägenhet, hon som bor där säger att hon aldrig ser nån spindel eller nånting men som sagt, det skadar inte att jobba i förebyggande syfte. För min egna själs ro.

Uppdatering: Jag beställde grejer för över tusenlappen. Jag kanske skulle spara på att gå med på terapi för min fobi. Men äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0