The best is yet to come.

Jag har varit ute på morgonpromenad och samtidigt passat på att skriva på kontraktet för nya lyan så nu kan jag ringa min nuvarande hyresvärd och säga upp min lägenhet!
Det kommer bli så bra! Jag vill flytta nu nu nu!

Efter att jag kommit in från den underbara höstkylan mös jag med varm mjölk och ett avsnitt Desperate Housewives.
På söndag börjar den nya säsongen sändas i USA. Samtidigt som jag ser fram emot det så känns det lite sorgligt.
Eftersom det är sagt att den ska bli den absolut sista säsongen så känns söndag som början på slutet.

Nu ska jag ränna ut och möta upp Emelie för promenad till jobbet. Idag känner jag för att ligga uppkurad i soffan i sällskap av Ipren och en kopp te men snart är det ju helg. Då ska det minsann uppkuras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0