Surprisepartaj

Jag har utan tvekan världens finaste vänner!
Igår strosade jag iväg till Ida för att sitta barnvakt, intet anande om att hon under tiden såg till att folk samlades hemma hos henne. När jag kom dit möttes jag av ett vardagsrum fullt med fina underbara vänner som sjöng för mig och lät mig blåsa ut massa ljus på en mumsig tårta.
Party alá surprise! Jag fyller ju inte år förräns om en vecka!
Jag har nog aldrig blivit så glatt överraskad.
Ida hade tillochmed ringt till såna som hon aldrig träffat och integrerat och hållit på!
Hon är så fin! Jag fick jättefina presenter men gladast av allt blev jag av alla de som var där!


Jag fick bland annat det fina armbandet som redan är ett av mina favoritarmband och en film som jag ännu inte sett men knappt kan bärga mig för att se. Lägg märke till Zabinas fina pil på fodralet!
Av Ida fick jag den finaste tavlan någonsin! Jag bara längtar efter att få hänga upp den i min nya lägenhet! Bilden i hjärtat är från en fantastiskt rolig sommarkväll förra året då vi var ute i huset och härjade och drack läskig rysk sprit!
Underbart minne! (otroligt att jag faktiskt minns kvällen)
Jag fick även olika bak o kakböcker och en liten buddhafigur till min samling.

Jag är så tacksam över allting!

It made me so happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0