Kopfschmerzen

Med en huvudvärk så skarp att jag mådde illa av den begav jag mig ner till den där jävla valurnan för att göra det jag kan för sverige. Dock funderande på varför man inte kan välja på internet. Man kan ju göra allt annat på nätet, så varför inte rösta?
En dag som denna då man mår dåligt och inte orkar tänka hade det varit skönt att kunna göra det över nätet.

Huvudvärken har dock flytt fältet efter ett slagsmål med herr Ipren och jag känner nu bara ett lätt illamående och en konstig utmattad känsla. Ögonen är sådär trötta som de är när man gråtit en hel dag, ändå har jag inte fällt en endaste tår idag.
Jag tror jag är för trött. Det börjar bli för mycket att jobba varje helg. Har blivit fem i rad nu. Idag kändes det inte alls bra att jobba, jag ville bara hem och lägga mig.

En annan tråkig sak med att jobba varje helg är att jag aldrig får möjlighet att gå ut, att festa eller bara umgås med vänner utan en tanke på en tidig morgon därpå.
Nästa helg ska jag nog låta mig vara ledig.

Det var verkligen höst i luften ute och det fick mig att må bättre.
Jag är fruktansvärt sugen på mys med te och äppelpaj, men är inte sugen på att äta pajen ensam så det blir ensam-mys med lite te bara.
Einsamkeit.
Ibland saknar man att vara två.

Kommentarer
Postat av: Krellyan

Du skulle ju bara våga bli sjuk till nästa helg! Så fan heller att jag missar Inception igen! Då kommer jag och drar dig i din snoriga näsa till bion :D

2010-09-19 @ 19:53:51
URL: http://cinemasurgeon.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0