Jag gillar olika.

Jag orkade inte hålla mig vaken genom valvakan igår. Inte för att jag kollade på den direkt, men jag kollade med jämna mellanrum på nätet för att se hur det låg till.
Idag när jag vaknade möttes jag av allas skarpa åsikter om Sverigedemokraterna och det faktum att de lyckades komma upp i vågmästarnivå.
Jag tycker att det är ganska konstigt att ett sådant parti kan komma upp i den nivån och undrar samtidigt hur många av de jag känner som röstade på dem. Måste ju vara någon åtminstone som gjorde det. Rent statistiskt sett.
Jag har inte så mycket till övers för de åsikter som Sverigedemokrater har än mindre förstår jag dem. Det är bara att hoppas att de inte får igenom för mycket av sin skit.

Idag är jag jätteseg. Det känns som att jag håller på att bli sjuk eller nåt för jag orkar ingenting och huvudet känns som en klump bly.
Dock vägrar jag vara sjuk till helgen. Det behöver man inte oroa sig för.
Det finns inte en chans att jag går med på att vara sjuk då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0