Jag blev full på min cocacola

Hela kvällen har jag haft en hemskt dålig låt på hjärnan. "Jag köpte cola".
Den vill inte släppa och jag kommer förmodligen drömma mardrömmar om den inatt.


På något sätt mår man lite bra av att se andra människor vara misslyckade och pinsamma.

Idag hade jag myslunch med Sabina innan jobbet. Det förgyllde min annars väldigt dåliga torsdag, jag har verkligen mått dåligt idag.
Som tur är har jag även arbetskamrater som kan få mig att le och skratta och i vissa stunder glömma allt annat.
Det är skönt.

I helgen blir det jobb. Hade tänkt åka iväg en sväng till Vrigstad men eftersom jag är i stort behov av extra pengar så frågade jag Sören om jag fick jobba i helgen och det fick jag om jag kunde få med mig två till så jag kunde köra linan.
Vrigstad får bli besökt en annan gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0