Att bli utplånad av...

Det bästa med att jobba kväll är att komma hem och lägga sig i sängen efteråt. Även om jag aldrig kan somna innan tvåtiden så är det så skönt att bara ligga och läsa eller kasta bort livet på facebook efter en lång kväll på jobbet.
Det gäller att vara tacksam för det lilla.
Apropå tacksam har jag paket att hämta ut imorgon nere på macken. Dock är bägge paketen så stora och klumpiga att jag måste gå ner två gånger för att hämta dem. Jag kan inte släpa hem bägge två på en gång.
Ilandsproblem. Vilka bekymmer man kan ha.
Som om inte det vore nog med bekymmer att jag måste gå till macken två gånger, jag hörde på radion att utomjordingar besöker jorden och smyger på våra kärnvapen.
Rätt som det är kan de bara komma och attackera oss alla med våra egna vapen!
Jag är säker på att de skulle tycka det var så kul att de skulle peka och skratta, speciellt åt gubbarna i vita rockar som framställt vapnen.
De jävlarna.

Som om man inte har nog att oroa sig för, 2012, solfjädrar, den globala uppvärmningen eller meteroiter, nu ska man gå och vänta på att bli utplånad av E.T-typer också.
Nä, jag orkar inte oroa mig ikväll. Det får jag göra nån annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0