Jätteinteallsfull.



Det blev ganska hårt igår...
Jag förstår inte, jag blir alltid jättefull på företagsfester! Men det var verkligen roligt igår, jag dansade jättemycket, jag som annars inte brukar hålla till på dansgolvet. Men det var svårt att hålla sig borta, så fort jag drog därifrån kom nån och ryckte mig tillbaka!
Inte mig emot jag hade jätteroligt, buggade väldigt mycket med både Totto och Sören! Första gången i mitt liv som jag buggat till Dio! Speciellt vill jag lova!
Jag är lite osäker på om jag minns allt jag gjorde eller sade och det är ju lite... Spännande. Man får väl se hur mycket som kommer fram på måndag när man kommer till jobbet...
Jag tappade min kamera i golvet så den gick sönder, och det var redan på förfesten så jag har tyvärr inga bilder från festen. Försökte ta lite bilder med min iphone men det gick inget bra! Det är tråkigt, bilder brukar annars hjälpa minnet lite.
Jag gillar ordet jag uppfann på fyllan igår - jätteintealls. Jag minns inte ens att jag varit inne på facebook igår! Facebook i telefonen är farligt! Riktigt farligt. Telefon på fyllan är med farligt. Ringde först Ida när jag var tillbaka i Nässjö. Jag kommer inte ihåg varför, vill minnas att det har och göra med att Torbjörn pratade om hur han kännt henne sen hon var jätteliten. Efter att ha pratat med henne ringde jag Erik och pratade sedan med honom hela vägen hem, ända tills jag däckade i princip.
Jag minns inte mycket av vad jag sade om jag ska vara ärlig, och jag undrar hur mycket mina arbetskamrater minns.
Det var ju en del som blev riktigt välsmorda i käften efter några öl så man fick ju höra ganska mycket!

Jag gillar företagsfester. Jag ser redan fram emot julfesten!
Idag var jag fortfarande full när jag vaknade. Vid halv två klädde jag på mig för att ta mig ner till stan och köpa bakfyllecravings men trillade när jag försökte klä på mig. Fyllo.
Väl nere i affären kändes det som att allt jag gjorde gick i slowmotion och promenaden hem kändes som en evighetsvandring.
Jag är jätteseg idag samtidigt som jag är ganska pigg. Jag orkar inte göra något, men har inte heller behov av att gräva ner mig.
Jag känner mig lite som en tonåring igen, när jag inte har huvudvärk dagen efter.

Sofflördag utan tvekan. Men det var riktigt härligt väder ute så kanske tar mig ut på en promenad sen innan mörkret faller på. Kanske.

/ "Ge mig en öl och en kniv!" --- Jag fick ingen kniv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0