Sällskapssjuka.

Jag lider inte bara av det dära syndromet, jag lider även av sällskapssjukan.

BOTA MIG!

Idag har jag haft huvudvärk hela eftermiddagen och trodde den skulle hålla i sig, annars hade jag smsat Per och frågat om han ville komma förbi.
Men jag lade mig i sängen och sov istället.

Nu sitter jag här utan huvudvärk och längtar efter någon att umgås med. Imorgon kommer Ida och ThäoThäo och på torsdag kommer Fian Dao och Leo Dao. Så då kommer jag inte behöva lida iallafall.

Jag sitter och planerar framtiden, resa till Afrika med John 2012, jag planerar min nya lägenhet och flytten dit och jag försöker planera helgen som kommer.
Egentligen skulle jag åka till Gislaved och festa arslet av Hanna men jag kan ju inte nu. Typiskt!
Jag är rädd att jag inte kommer kunna vara så effektiv vid flytten nästa vecka heller, jag får ju inte lyfta nåt.
Tur att jag har vänner som hjälper till då!

Sällskapssjuk som jag är skriver jag en monolog i min blogg. Okej, jag chattar med John med, han ger lite mer svar än vad min blogg gör.
Jag ser fram emot morgondagen då sällskapssjukan botas av fina Theodor och Ida. Syns det förresten på bilden att jag är förälskad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0