En trogen vän och schyssta bröder.

Morgonkaffet. En sedan länge trogen vän som alltid piggar upp, värmer och gör så man blir redo för dagens alla äventyr!


Dagens äventyr kommer bestå i att gå till apoteket, jag borde egentligen inte gå så långt men har inget val, medicin måste jag ju ha!
Innan dess ska jag gå till vite farbror och ta fler prover.
Jag har blivit sjukskriven i två veckor till, jag har fått något som heter Tietzes syndrom.
Ruggigt tråkigt!

Igårkväll var jag hos storebror Boris i Jönköping för lite familjehäng och flum. Allvarligt talat, jag får inte flumma så när jag är sjuk, jag skrattade på tok för mycket igår! Ajaj!
Jag fick iallafall låna hans Wii och Sabinas sega så nu har jag lite tvspel här hemma. Det gillas! Typiskt att hans 8bitars var isärplockat! Men jag är glad ändå! Med lite tvspel är det inte lika tråkigt att vara sjukskriven.

Ibland tycker jag verkligen om att ha bröder. När de är snälla och inte kittlas eller retas hela tiden är de faktiskt helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0