shoppinglycka, hejdåpuss och fikakväll.

En flickas sanna lycka ligger i shopping.
Och en sjuk flickas sanna lycka ligger i internetshopping. Jag har spenderat de senaste timmarna åt att bara titta runt på olika sidor i jakt på en klänning till jul. Självklart råkade jag klicka hem en hel del annat. Impulsköp som gör mig så lycklig, så lycklig!

Jag har även bestämt mig för vad jag vill ha för byrå i mitt nya sovrum och om jag orkar ska mammi och jag åka till IKEA imorgon och köpa den innan den tar slut!

Ikväll tar jag mig ut ur min lilla lägenhet för en kväll på Thimons tillsammans med underbara familjen Nordquist. Med mig tar jag min kompis Franke. Franke är en nallebjörn som jag köpt till Theodor i tremånaderspresent, men mina katter som älskar att leka med nallar tror att Franke är till dem så jag måste lämna ifrån mig Franke i förtid så han inte hinner förgöras!

Hejdåpuss till Franke, katterna kommer nog sakna honom. Trots att han är så mycket större än dem gillar de att släpa på´n!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0