Melodifestivalen - Big No-No.

Jag fick nyss ett telefonsamtal från min käre bror.

Storebror - Jag och mammi pratade om att åka upp till Stockholm i mars.
Jag - Jaha, varför då?
Storebror - För att hälsa på morfar och lite sådär.
Jag - Jaha, vad trevligt!
Storebror - Jo och så är det ju finalen i melodifestivalen som vi tänkte gå på, och vi tänkte kolla om du ville åka med på det?
Jag - Haha, ja du... Hahaha, melodifestivalen.. Det finns nog inget som jag är så ointresserad av som melodifestivalen. Jag tror allvarligt talat att jag tycker bögporr är mer intressant än melodifestivalen. Haha!
Storebror - Haha, bögporr?
Jag - Jag tror nästan det. Men jag kan ju hänga med upp till Stockholm och hälsa på morfar, jag kan ju umgås med kompisar istället för att dra till globen.
Storebror - Så då är det ingen ide att jag köper en biljett till dig, den kastas ändå bara i sjön?
Jag - Haha, det är nog ingen ide, jag kommer försöka hålla mig så långt ifrån den där finalen jag bara kan.
Storebror - Om du ska hålla dig så långt borta från finalen som möjligt är det ganska misslyckat att hänga med till Stockholm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0