Skogsbärssoppa is the goodyshit.

Jag vill härmed utföra en varning!
Jordgubbsstängerna som säljs i lösviktshyllan på Konsum är inte alls lika goda som de som säljs på Hemmakväll!
De är rödare och mjukare och smakar mest tvål.
Om man som jag älskar jordgubbsstängerna på Hemmakväll kommer man bli djupt besviken på jordgubbsstängerna från Konsum! Så var försiktiga när ni plockar ert godis där ute!

Som tur är har jag fruktsoppa och skogsbärssoppa att slurpa i mig istället! Det är åtminstone goodygoody!

Mår lite bättre idag, men en sak har jag lärt mig: Man ska inte ropa hej förrens... Man ser nån man känner?
Jag har märkt att jag är lite bitter när jag är sjuk. Men skogsbärssoppan är på god väg att vända på det!
Skål för soppa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0