Vardagslyx.

Jag startade dagen med att ta mig ut i den kyliga höstsolen, tog en lång promenad med Rammstein och Nick Cave i öronen och verkligen njöt av hösten.
Jag får nästan lite ångest, för den vackra hösten är så kort!
Väl hemma satte jag mig med rejäl frukostmys alá nybakat bröd och varm choklad.
Vardagslyx på hög nivå!

Just nu håller jag på att ladda ner tredje avsnittet av Desperate Housewives från den nya säsongen så jag har något att se fram emot ikväll efter jobbet.
Jag stör mig dock verkligen på att de bytt ut tjejen som spelar Penny Scavo. Nu är hon bara en biroll som inte är med så jätteofta i serien och man kan ju tycka att hon förändrat utseende eftersom hon vuxit men man ser verkligen skillnaden.
Det får mig och tänka på en serie jag kollade på efter skolan när jag var tio eller nåt. Sunset Beach. Jag är inte säker men vill minnas att killen som hette Cal (?) helt plötsligt spelades av en annan skådespelare och det blev jättekonstigt eftersom han var en huvudroll. Men det var ju verkligen en fruktansvärt dålig serie. En sån dramaserie som är så dålig att man tror att det är en komedi. Var ju nån brud som hette Meg som alltid rände runt och tjatade om hur hon ville "make love" med Ben. Men sen blev Ben kidnappad av sin onde tvillingbror som tog hans plats!
Ehh... Som sagt. En fruktansvärt dålig serie.
Det är tur att det finns bättre tvserier nu för tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0