Soffliggartjockis.

Jag blev först besviken. Jag tog fram den på tok för välfyllda godispåsen, tände ljus här och var i vardagsrummet, slog mig ner i soffan och tryckte på 4an på tvdosan.
Jag såg fram emot ett avsnitt av "halv åtta hos mig" men möttes istället av en alldeles för lätt fråga i postkodsmiljonären.
Jag fylldes till brädden av besvikelse men kom sedan på att postkodmiljonären är riktigt trevligt! Jag gillar ju frågesport!

Ännu gladare blev jag när jag såg att Biggest Loser sänds direkt efter! Jag gillar att kolla på människor som är tjockare än jag med sån kämparglädje!
Med min godispåse i famn, den varma chokladen i min strupe och Movitz intill tänker jag härmed njuta av att se andra människor kämpa och känna inspirationen!

Ärligt talat, jag skulle vilja åka iväg på ett sånt där träningsläger någon gång! Det skulle vara riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0