Fredagsmys

Nackdelen med att inte sova på natten är att man somnar på dagen, så nu sitter jag här, ganska nyvaken och kommer förmodligen inte somna särskilt tidigt ikväll bara för det.
Det gör inte så mycket men jag hade en fruktansvärt konstig dröm precis, och jag vet inte hur hjärnan fick allt det där till att gå ihop. Men konstiga drömmar ska tydligen vara en biverkning på min medicin. Likaså störd verklighetsuppfattning och hjärnhinneinflammation. Även lunginflammation är en förekommande biverkning. Är inte det lite konstigt på tabletter som ska vara mot värk och inflammation?
Jag tror inte på de där pillrerna.

Inatt  fick jag som mest två timmars sömn. Jag hade så ont att jag vandrade fram och tillbaka i lägenheten fram till tre - halv fyra.
Jag har lärt mig min läxa, ikväll blir det soffläge, med filmer jag tycker mycket om men som inte får mig att skratta för mycket. Lite varm choklad och klubbor på det och det blir nästintill perfekt.
Det kommer bli en mysig fredagskväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0