Daotorsdag!



Idag har jag haft mysdag med fina Sophia och underbara gulleLeo! Det har med andra ord varit en väldigt bra dag! Det blev frukost och fika på Thimons i några timmar innan vi gick en sväng på torget och i butiker.
Det var verkligen skönt att komma ut lite och verkligen värt promenaden trots att det gör ont!
Jag letade ny vintermössa och provade alla jag såg. Övervägde pälsmössa men vet inte om det riktigt var nåt för mig, Sophia passade mycket bättre i pälsmössa!


Det märks för övrigt att jag är sjukskriven. Jag har övertrasserat mitt mobila bredband denna månaden. Har aldrig gjort det innan! Så nu går allting jättelångsamt. Tråkigt. Jag får låta bli att ladda ner så mycket som jag gjort på sistone.

Kanske skulle skaffa mig ett liv istället för att uggla på nätet? Njaaa... Orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0