I like it.

Det är något alldeles speciellt med den. Otroligt mörk, mystisk och sprudlande kommer den med November.
Trots att den tittar fram andra gånger på året så är den aldrig så omtyckt som nu. Dess doft sprider sig och skapar en särskild känsla, en känsla som mest bara kan beskrivas med värme, nostalgi och mys.
Antingen hatar man den eller så älskar man den. Jag älskar den.
Med tända ljus runtomkring mig slår jag mig ner i soffan med den i min hand och låter den släcka den törst som jag bär inom mig.
Men den kan inte vara vilken som helst, oh nej. Den måste komma ifrån Apotekarnes annars är den inte rätt.
I min ålder har en flicka lov att vara kräsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0