Mardrömmar och näsor

Det där med sömn är problematiskt.
Jag är trött men vill inte sova.
Drömmen jag hade natten till idag var riktigt obehaglig och jag kan inte sluta tänka på den.
Jag drömde att Ida blev sur på mig för att jag gick vilse på en skola (som såg ut som en Super Mario 3-bana) och därför skvallrade hon för en "stornäst" kvinna om saker som gjorde den stornästa kvinnan arg på mig! Hon var så arg att hon jagade mig med pistol och försökte skjuta mig. Jag minns att jag sprang som en galning men hur jag än gjorde eller svängde så kom jag hela tiden tillbaka till början av jakten.
Med ständig skräck i kroppen för att hon skulle få tag på mig sprang jag in på ett sjukhus som sedan visade sig vara ett badhus och jag kastade mig ner i bassängen och simmade runt, runt, runt i hopp om att undslippa kvinnan med näsan. Inte förstår jag hur jag skulle kunna simma ifrån henne när jag var i en bassäng, men jag har aldrig påstått att jag drömmer logiskt.

Medan jag simmade i bassängen så vaknade jag och jag vet därför inte slutet. Jag tror hon fick tag på mig till slut.
Jag är en sådan människa som grubblar över drömmar och vad de kan betyda.
Är livet kanske en ond cirkel?
Flyr jag från något?
Borde jag spela super mario 3 oftare?

För säkerhets skull så fick jag Ida att lova att aldrig bli så sur på mig om jag gick vilse att hon skulle säga allt det där till en stornäst kvinna.
Det blir så jobbigt när man måste springa så mycket då.
Man måste ju faktiskt tänka på att jag är sjuk! JU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0