Tack!

Plötsligt insåg jag att det idag är amerikanarnas stora kalkondag - Thanksgiving.
Jag kommer ihåg när det förra året närmade sig det och jag pratade med Brandon som ju är amerikan om att det är en fantastisk högtid som jag själv skulle vilja fira någon gång.
Jag firar den ju inte idag, men dagen till ära gör jag ändå en lista över det som jag är extra tacksam över just nu.
I svåra tider gäller det att minnas vad som gör en glad!

Tacksamhetslista. Dock ej i kronologisk ordning.
  • Min mamma - helt klart etta på listan!
  • Mina fantastiska och bästa vänner ♥
  • Mina syskon.
  • Movitz och Fredman. De fyller mitt liv med kärlek, håller mina fötter varma om nätterna och äter spindlar!
  • Min fasta anställning. Trygghet i vardagen.
  • Bra arbetskamrater som förgyller dagarna på jobbet.
  • Elementen i min nya lägenhet fungerar!
  • Marabous Apelsinkrokant.
  • Dexofen och Brufen. Almost takes the pain away!
  • Min Iphone.
  • Spotify
  • Julmust.
  • Tamponger
  • Värmeljus
... Nä.. Det känns som att det börjar spåra ur och jag kommer inte direkt på något mer. Jag är stå trött att jag inte orkar tänka.
Dagens sista grej som jag är tacksam över idag är min säng. Efter att ha spenderat några timmar i den kommer jag kunna tänka klarare och se fler saker som jag är tacksam över... Jo just det; tandkräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0