I röd budgetförpackning

Jag har aldrig sett mig som en tjejig tjej men i ett avseende är jag verkligen tjejig! Flera månader i förväg börjar jag fundera på vad jag ska ha på mig vid särskilda tillfällen.
Som julfesten med jobbet. Jag har varit ute efter en bra klänning, jag har vetat exakta nyansen jag vill ha och stuket på den och därefter letat som en galning! Alla man hittar som är något sånär okej kostar runt 500 kronor. Men ingen av dem klänningarna har känts rätt.
Ni anar inte hur glad en pank flicka blir när hon hittar klänningen hon letat efter för blott en femtilapp.
Sann lycka!
Dock har jag inte råd med de matchande skorna jag ville ha men man kan ju inte få allt här i världen!
Jag är glad så länge jag klär i rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0