Wonders

Ibland tror man att någon känner en men det visar sig sedan att personen ifråga har nollkoll.
Men tanken är ju god, och för den är jag tacksam.

Ikväll har jag tränat o sedan bara slappat vid msn och skrivit med Ida hela kvällen.
Tröttheten är slående och kommer snart tvinga ner mig djupt i min säng för en lång natts drömmande. Imorgon har jag ingen väckarklocka! Så skönt!

Det bästa med att stiga upp tidigt till jobbet är att man verkligen uppskattar de morgnar man inte måste stiga upp.
Men jag måste ärligt säga att denna morgonen var fantastiskt vacker och vore det inte för att jag klädde mig för kallt när jag gick genom soluppgången till jobbet så hade det varit en underbar promenad.
På söndag morgon så kommer det vara en ovanligt vacker soluppgång då månen och Jupiter kommer korsa varandra på vår himmel. Detta kommer ge soluppgången ett alldeles särskilt sken och om man har tur kan man med ett litet teleskop även se Jupiters månar cirkulera runt.

Jag kommer nog försöka vakna då för att ta mig en titt. Jag älskar att dra nytta av naturens och rymdens vackra under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0