Bara torsdag.

Veckan har gått fort och det är redan torsdag!
Det innebär en arbetsdag kvar innan helgen. Skönt.
Morgonveckorna känns alltid längre än kvällsveckorna.

Jag har haft en effektiv vecka, och fått mycket gjort efter jobbet.
Igårkväll var det filmkväll med Erik, vi lovade varann när vi såg Boondock Saints ihop att vi skulle se tvåan med när den kom ut. Det har dock kommit annat emellan hela tiden men igår var det så dags! Den var nästan lika bra som första filmen, stort minus var slutet som slet mig i tårar, stort plus att den faktiskt var bättre än förväntat och följde den stilen som jag så högt älskar i filmer.
Jag saknar dock Sean Patrick Flanerys unga år, då han fick mitt hjärta att slå extra hårt bara genom att vara. Hot damn vad han var fin. Men mycket av det han hade en gång har försvunnit med åren.

Idag lyser solen och jag funderar på att gå ner o köpa en gungstol jag såg vid röda korset. Men vet inte hur jag ska få hem den så jag tror jag låter den passera.
Jag har så många andra projekt på gång att jag inte kan ta in en gungstol och måla om just nu också.
Men ack jag vill ha en gungstol, har velat ha det så länge nu!

Nu ska jag göra nåt vettigt. Vad nu det skulle kunna vara. Hittills har eftermiddagen bara bestått av dumheter.

Förresten!
Movitz är väldigt fin.








Kommentarer
Postat av: sophia

ooh vi letar ju också gungstol!! men hittar aldrig nån fin. vad va de för färg på den??

2010-05-06 @ 18:41:18
Postat av: Qamilla

Näe, åren har inte varit till hans fördel precis ;)

Köp gungstolen om du verkligen vill ha en =)

2010-05-07 @ 16:06:53
URL: http://solskensoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0