Helgen.

Jag är sur över att det är söndagkväll. Jag känner inte alls för att det ska vara det, jag tycker det ska vara fredag morgon eller nåt.

Helgen har gått fort, så som det så lätt gör när man har kul! Efter att jag träffat Sophia i fredags drog jag iväg till Ida o Adam för o spela lite Heroes of might and magic, mysa o äta brända mandlar.





Jag och Honungen har för övrigt väldigt dålig humor, vi tyckte det var jättekul att Idas BH är så stor att vi kunde vara musse-piggiga i den!

Igår var det grillfest som gällde, hos Ina och Jonas. Jag känner inte dem två sen tidigare, men de var jättetrevliga och vi hade riktigt kul! De hade så man kunde sitta på taket och grilla och när vi gick genom vinden ut dit så såg vi en hörnsoffa. Den fick komma med ut på taket och med den och alla bra människor blev grillfesten otroligt lyckad! Det blev mycket öl, skratt och flum och mina grillade grönsaksspett var jättegoda, jag hade nästan glömt hur gott det är med grillat!
Erik hade med sig sin pipa med lite körsbärstobak. Jag själv klarade inte av att röka den men den gick varvet runt för de andra.



När det blev för kallt för att sitta ute och det började bli mörkt bars soffan in på vinden igen och vi tog oss ner till lägenheten och fortsatte festen med ölspel och ännu mer skratt.

Det var en bra fest och en bra helg.
Ack om ändå alla helger kunde vara så här bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0