Among shrubberies

Att gå till jobbet med migrän är inget jag rekommenderar.
Men jag är stolt över mig själv för att jag gick till jobbet och stod ut trots allt slamrande och allt liv runt omkring som höll på att få mig att kräkas!
Jag mår bättre nu, något jag firar med dajmoboy. Såklart! Något måste jag ju unna mig nu när jag faktiskt varit så duktig!
Men jag måste köpa hem migräntabletter så jag har det.
Funkade ju inte med överdosering av alvedon o ipren ens!
Idag har det varit "Monthy Pythons status day" på facebook. Självklart deltog jag! Monthynörd som jag är!


Jag passade även på att fira med ett litet youtubeklipp från en annan Monthy Pythonfilm. Inte så svårt att gissa vilken:




Varje gång jag ser Quest of the holy grail så blir jag sugen på att säga NI! till allt som stör mig och som inte gör som jag vill. Det är sån min humor är!


Nu ska jag lägga mig och läsa vidare i sagan om isfolket. Sen sova ruggigt gott med mina små pälsgoseknölar till katter.

Where can I find a shrubbery?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0