töntigt.

Nu har jag nördat några timmar och spelat Heroes. Spelade för ovanlighetens skull Rampart, det är alltid kul med variation!
Men jag känner mig lite otrogen mot Tower och Solmyr.
Töntigt.

En annan töntig grej är min klump i magen. Eller själva klumpen i sig kanske inte är töntig men anledningen till dess existens.
Jag var nyss nere i tvättstugan och hämtade upp tvätt och just som jag skulle gå så såg jag en jättehemsk spindel! Den var en sån där med grova agressiva ben och såg så fruktansvärt ond ut att jag ville skrika efter mamma och börja gråta. Men jag fann mig och nu sitter jag här med en klump i magen, men med vetskapen om att den där hemska spindeln är död. Jättedöd. Eller så var den väldigt duktig på att spela död efter att jag försökt döda den. Det känns dock som att den hemsöker mig, för det kryper över hela kroppen. Spindeljävel. Lämna mig ifred!

Att man inte ska kunna döda nån utan att bli hemsökt av dem efteråt? Vad är det för värld vi lever i egentligen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0