Puddingpop

Det har hamnat i min rutin på sistone att det sista jag gör innan jag stänger av datorn är att kolla in på DN.se lite snabbt. Många gånger ögnar jag bara trött igenom det senaste men nu föll ögonen på något som jag kanske kan gilla.


Drogba o Malouda i ett popband? Om de spelar musik lika bra som de spelar fotboll kommer de säkert toppa listorna snabbt, något de kanske kommer göra ändå för att fansen redan avgudar dem.

" Skyttekungen Drogba spelar elbas, ett instrument som artisten Wyclef Jean skänkte honom nyligen, medan Malouda tar hand om trummorna.
Malouda säger att han hoppas på att backen John Terry eller mittfältaren Joe Cole ska sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0