Mammi.

Jag insåg för en kort stund sedan att jag inte kommer vara hemma för att fira mors dag med mammi i år.
Därför ringde jag henne nu och bjöd hit henne på en spontanmiddag. Jag kan ju inte låta bli att fira världens bästa mamma bara för att jag inte är hemma just den dagen!
Men helt ärligt är det bara en ursäkt. Jag har en förmåga att hitta ursäkter för att kunna göra något för min mor och för att träffa henne.
Som tillexempel fira mors dag på Amerikas mothers day.

Egentligen skulle jag till henne i veckan och lägga golv i hennes sovrum, men hon ville att vi skulle skjuta upp det tills målaren ändå ska dit o tapetsera om.
She´s the boss.


Nu ska jag göra mig iordning och förbereda för lyxig middag. Vi satsar på oxfile!
Hot damn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0