when youre so tired that you cant sleep

Det är meningen att jag ska sova.
Det går bara inte. Jag är inte direkt trött än. Eller är jag?
Imorgon får jag veta om de kan behålla mig på jobbet. Om de inte kan det vill jag ta tillfället i akt och sticka härifrån.
Nässjö är tråkigt, jag har fått nog. Jag behöver nåt mer, nåt större nåt mer spännande och tillfredsställande.
Men vart ska jag ta vägen? Jönköping? Räcker det?
New York tack. Det hade suttit fint.

Det finns förresten en man som jag hade kontakt med för flera år sen.
Vi hade bara kontakt över internet för det mesta, men den försvagades för att sakta försvinna och jag hade i princip glömt honom.
Men idag på facebook dök han upp bland mina förslag.
Ibland när man har många gemensamma vänner gör ju facebook så men grejen är den att han och jag inte har några gemensamma vänner. Knappt ens några gemensamma grupper.
Hur kommer det sig att någon från ens förflutna kan dyka upp så plötsligt i en liten ruta till höger utan att man har nåt som binder oss två ihop?
Det är så mystiskt. Facebook är läskigt.
Men nej, jag bryr mig inte om att ta upp kontakten igen.

För övrigt känner jag mig tjock idag för jag glömde träna och har ätit bullar.
Jag hade städotvättdag idag och jag städade ordentligt. Drog ut allt ur skåpen för att torka rent innan jag ställde in allt igen, rensade avlopp, putsade alla fönster o speglar.. Jag gjorde allt möjligt utöver den vanliga städningen som går ut på dammsugning, moppning, dammning och toalettskurning.
Jag var så inne i mitt städande att jag glömde bort tiden och helt plötsligt var klockan halv sju.
Tiden går fort när man har roligt tänkte jag, o  blev lite sur på mig själv för att jag lät mig missa dagens träning. Jag har blivit beroende av den och med tanke på allt gott jag stoppat i mig under helgen så behövde jag den där träningen.
Så jag känner mig tjock idag. Men det ska jag försöka råda bot på imorgon.
Ibland får man helt enkelt låta sig vara lite tjock. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0