stop fight for the love

Hela dagarna på jobbet så lyssnar jag på radio.
En låt som spelas väldigt ofta är "Fight for this love" med Cheryl Cole.
Det är en låt som jag tycker jättemycket om och alltid sjunger med i trots att det inte ens är min typ av musik.
(Börjar min delikata musiksmak påverkas av radion?!)
Jag har iallafall konstaterat att låten är ironisk.
Från första början tyckte jag det var fint att hon sjöng och i mitt romantiska inre såg jag framför mig hur hon sjöng låten för sin man; Ashley Cole, en av mina favoritfotbollsspelare i Chelsea.
Jag är så naiv o romantisk.

Anledningen till att den på något sätt är ironisk är att Cheryl nu har gett upp sin fight för deras love, efter att fått färska nyheter om att hennes man skulle ha haft en del otrohetsaffärer.
Hon vill inte ens diskutera saken utan har redan lämnat honom och det kan jag förstå.
Men svårt att sjunga fight for this love när man gett upp den.


Dagens idiot: Ashley Cole. Vad fan, en sekreterare från Liverpool? Det är lågt.
Och varför i hela friden är man otrogen när man har en fru som Cheryl Cole?
Kolla på henne, hot damn!

Finns det trogna män?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0