Such a bright morning

Jag vet inte riktigt om jag gillar att vakna klockan sju de morgnar jag är ledig.
Idag var jag envis, jag ville verkligen somna om. Inte för att jag var trött, nej jag vaknade upp piggare än någonsin, utan för att jag vet att jag kommer vara upp sent idag och med min dygnsrytm så börjar jag gäspa klockan fyra.
En fördel med att vakna så tidigt är det ljuva lugnet, den härliga morgonluften och det fantastiska morgonskenet som strålar utanför mitt fönster.
Dessutom så hinner jag ju springa ner till gymet en sväng och träna ett par timmar.
Det får bli extra mycket kaffe idag, och ikväll när jag fått i mig ett par glas vin så kommer jag nog bli pigg och härlig!
Och som sagt tänker jag ju träna, och det är ju en energyboost som heter duga!
Inte för att det just nu känns som att jag skulle behöva en boost...

Igår fann jag ett citat av fina Nanne Nyander.

"Life isn´t about how to survive the storm, but how to dance in the rain."

Dagens motto. Indeed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0