Solsken

Det är nåt som är på tok med 3s nätverk.
Därav fungerar inte min mobil eller mitt internet på hemmaplan eftersom det bara funkar i halva stan eller nåt.
Så sms jag skickar och får levereras inte förrän jag går nere stan något som har varit ganska irriterande idag.
Just nu sitter jag hos Ida. Utnyttjar hennes internet och myser med Honungen! Härligt!
Snart ska vi ut o äta nånstans och sedan ha myskväll med godis. Och kanske jordgubbspaj igen? Gottigott.

Igår träffade jag Rasmus.
Han är i småland i blott några dagar, men hade ändå tid att träffa mig något som jag uppskattar.
Något jag inte uppskattar är min egen blyghet.
Dock hade vi trevligt med kaffe, youtube, spotify, en soffa och några avsnitt av Drawn Together.

Nu ska vi fara. Ska förbi färgbutiken med o hämta färgprover till mitt sovrum.
Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0