Pillesnas i vas.

Armbryterskan Heidi Andersson gives blowjob. Glasblowjob.

Björn Ferry, ett namn som för mig är ganska nytt, jag har inte hört talas om honom innan OS, har tydligen en konstnärlig ådra i sin sportsliga kropp.
Han har skapat en vas, gjord i glas som hans flickvän Heidi Andersson har blåst.
Vasen som kostar ynka 2500 kronor är ett konstverk som han kallar Pillesnas i vas.
Och ja, den är precis vad det låter som.
Det är en hög klassisk vas med en röd glaskuk som reser sig i mitten av vasen.
Hur man kommer på iden att först göra en vas, sedan låta sin flickvän agera glasblåsare och därefter även utforma den efter en 20 centimeters stor kuk är dock något jag inte ännu kommit på.
Jag måste ändå säga att jag gillar den. Den är ju faktiskt ganska fin. Det är en fin pillesnas i vasen, och iden är ju onekligen spännande.
Jag hade dock inte använt den till blommor. Kanske vita rosor isåfall, men dess huvudsakliga användningsområde hade nog varit godisskål. Fylld till brädden med polkagrisar eller popkorn hade den varit perfekt på mitt soffbord.
Jag vill ha en sån. Synd bara att den är så dyr.

Men fin, det är den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0