Pärlan.

Jag har just lagt på efter en o en halv timme i telefon med min gamla vän Lina.
Vi har inte pratats vid i telefon på evigheter men pratar med varann som om vi gjorde det varje dag.
Vad jag saknar henne och jag känner verkligen för att bara springa ner till tågstationen och sätta mig på första bästa tåg till Gävle.

Kom hem till Småland Lina! Fan vad roligt vi ska ihop när du kommer ner!
Vi, min balkong och en back öl, det är allt som behövs för att vi ska ha en oförglömlig kväll!
I sommar blir det Gävle för min del, det kommer bli så rackarns kul!

Jag hann inte med nåt av det jag skulle göra ikväll men äh.
Nu går jag o lägger mig istället så jag orkar med jobbet imorrn.
För tillfället tar det mer på krafterna än vanligt.

Nightynight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0