när det en dag vänder.

Min chef är en bra snubbe han. Idag (strax efter att Marcus sagt åt mig att jag inte kan gå runt o vara bitter, för allt kommer lösa sig) så kom min lille chef Torbjörn fram och frågade om jag skulle kunna tänka mig att jobba ett par månader till. Oh yes! Jag ska ut från lacken och ut till CNC och jobba tvåskift. Lätt att jag kan tänka mig det!
Min mörka bitterhet byttes i ett ögonblick ut till solsken!
Inte nog med det, när jag steg ut genom fabriken möttes jag av just solsken, något som motiverade mig till att ta mig ner på stan för att fixa min internetdosa. En mycket trevlig urmakare (som såg lite ut så som jag kan tänka mig att karaktären och urmakaren Fredman från Fredmans Epistlar skulle kunna se ut) bytte mitt batteri i dosan så nu kan jag betala mina räkningar.

Att en grå och tråkig Tisdag har vänt till en mycket bra dag firar jag entusiastiskt med knäckebröd och oboy!

Luften har plötsligt blivit lättare att dra in.

Kommentarer
Postat av: Lennart (han med nycklarna till skåpen)

Ur askan i elden säger jag....men lycka till som fan...

2010-03-30 @ 17:45:43
Postat av: Q

Grattis gumman!

Även att det bara är några månader,

så är det ändå lite bra på olika sätt =)

Tisdagar är inte så förfärliga ändå ;)

Puss o Kram

2010-03-30 @ 23:08:40
URL: http://solskensoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0