Ljuva fnitterafton!

Idag har jag varit uppe med tuppen igen efter en lång kväll med underbara vänner, många skratt och gott vin!
Trots att jag inte lade mig till sängs förrän runt tre inatt så var jag uppe klockan åtta och fixade och donade.
Jag sov hos min kär mor inatt, så satte på kaffe och gjorde iordning så att det skulle vara mysigt för henne att stiga upp. Strax ska vi ut på en morgonpromenad i vackra Vrigstad!

Igår vistades jag i La Residence a´la Geson/De La Cruz borta på gästgivaregatan.
Varje gång man placerar sig där har man lika trevligt men igår var det fantastiskt.
Salongsberusade och fnittriga kommenterade vi oss igenom melodifestivalen som började oslagbart när Sylvester Stallone önskade lycka till till Kristine och "Mens".
Därefter sågade vi de låtar vi hatade och hyllade de låtar vi gillade. I mitt fall var det inte så mycket att tycka om, men ett par favoriter i skithögen hade jag ändå.

Efter melodifestivalens slut blev det någon konstig feelgoodfilm med Adam Sandler och Drew Barrymore (som alltid spelar samma tjej i alla filmer men bara med olika namn. Ingen mångfald där inte!)
Filmen var förutsägbar och ful, men lagom roande. Efter den blev det en Jean-Claude Van Damme-film.
Lika förutsägbar den, och ja, vi fnittrade oss igenom filmerna med och snackade mest om annat.
Enda gången jag faktiskt var fokuserad på tvn var nog i början av Jean-Claude-filmen när man fick se hans rumpa.
I övrigt var det mest lådhållning och lådvin som gällde.
Jag måste fara dit o hälsa på oftare!


Nu var det dags för promenad. Yes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0