Its all in the eye of the beholder

Jag har haft en riktigt strålande fredag.
Har varit och hälsat på Brandon, modellat i några timmar o snackat väldigt mycket.
Tavlan är nästan färdig nu, och den är fantastisk!
Jag väntar med förväntan på att få se det färdiga resultatet!

Brandon är en människa som alltid får mig att må bättre, o får mig att känna den livslusten och äventyrslängtan jag alltid borde bära inom mig. Denna veckan har jag varit väldigt "låg" men några timmar i hans studio botar det mesta.
Det är också ganska fascinerande hur jag, i hans närhet, kan gå runt i bara trosorna, hänga, o bara umgås utan att jag tänker på det. Jag glömmer bort min nakenhet och när vi fick bråttom till tåget så var det nästan att jag glömde att jag kanske borde dra på mig kläderna igen!



Jag kom hem för ungefär en timme sen och nu ska jag bege mig iväg igen till fröken Q.
Vad säger man till någon som just förlorat en av sina bästa vänner till döden?
Finner inga ord, så jag tänker bara ge henne min närhet.
Ibland räcker det när en vän bara finns där hos en i svåra stunder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0