In another world.

Herregud vad roligt jag hade!
Jag och Sophia kom på den otroliga iden att låtsas att vi var stenrika och ta in på de lyxigaste hotellet som fanns i New York.
De i hotellreceptionen trodde på oss och under falska namn fick vi ett rum på våning sju. Vi slog oss ner i hissen som var inredd som ett barnrum och började fara uppåt, något som var riktigt läskigt, för hissen snurrade runt samtidigt. Inte på det behagliga sättet som det där utkikstornet på Liseberg utan bra mycket fortare.
Jag blev så snurrig att jag damp ner i en barnsoffa och slog sönder en Bacard Breezer.
"Åh nej!" utbrast Sophia. "Om vi spiller överallt kommer de fatta att vi inte är rika ju!"

Dock upptäcktes det inte att det var vi som spillt och vi bytte om.
Jag hade en svart-gul-grön-vit klänning i ett blommigt mönster med svart tyll under och mina favoritpumps.
Det var dags att fira nyåret! Vi hamnade på en fest på en båt en liten bit från hotellet där vi slog klackarna i taket med Peter Jöback. Vi skålade och hurrade och därefter skulle Peter med på efterfest på översta våningen på hotellet vi bodde på.
Vi drog dit, steg in i hissen och just som jag skulle nypa i Peter Jöbacks rumpa vaknar jag av en meddelandesignal från min mobil.
Det var dags att stiga upp. Jävlar.
Jag hade ju roligt i drömmarnas värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0