Futtervacken

Gårdagskvällen blev förträfflig.
Filmen var bra, fin och roande, likaså sällskapet!
Efter bion drog vi in oss på coffehouse by george där det för min del blev varm choklad, och ooh vad god deras varma choklad var! Med grädde på toppen och lite chokladsås! Gottigotti!
Därefter åkte vi bort till Ibis, satt där en stund, o for därefter på en del roande omvägar hem.

Väl hemma lade jag mig direkt. Kände för att ringa mammi eftersom hon ringde under bion o när jag ringde upp efteråt men egentligen inte hade tid att prata så lät hon nedstämd. Min mammi. Förmodligen var hon bara trött men man känner ju ändå inom sig att man vill försäkra sig om att allt är okej. Men eftersom jag kom hem vid tolvslaget så vågade jag inte ringa utan ska ringa efter melodikrysset idag. Man ringer aldrig min mammi mellan 10 o 11 på en lördag. Man får ju inte störa i melodikrysset.

Jag har varit vaken sen 8, men har knappt sovit egentligen sen klockan 4. Jag vaknar hela tiden, en gång i kvarten ungefär o vid 8 så bestämde jag mig för att ge upp sovandet.

Jag är sugen på att träna idag med, men tänker hålla mig tills imorrn. Idag blir det städning som gäller.
Ikväll kanske jag tar mig in till jönköping igen, för lite vin, härligt umgänge o utgång, men får se om jag orkar. Kanske bara stannar hemma o tar det lugnt för mig själv.
Det beror på vad jag känner för sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0