Värme.

Jag började dagen med en lång powerwalk och kan bara konstatera att mina fötter inte är lika förtjusta i det hela som jag. Jag har fått skavsår.

Bortsett från skavsåren var det riktigt härligt.
Efter en riktigt kall dusch betalade jag mina räkningar och åt frukost. Har pratat en stund i telefon med Sophia, och nu ska jag göra mig iordning för att tåga iväg till Falköping och hämta Kevin på dagis. Skulle egentligen inte hämta honom förrän klockan sju, men lille brorsonen har fått ögoninflammation så jag får ta första bästa tåg som går.
Idag är jag tillfreds med det mesta. Det enda som är bittert just nu är de två timmarna jag ska spendera på ett äckligt svettigt tåg. De där vättertågen borde investera i en AC. Seriöst!

För övrigt saknar jag regnet. Hade gärna fått regna ett par dagar innan helgen, men vädergudarna brukar inte stå på min sida så jag antar att vi kommer grillas hela veckan ut.
Nåväl, när äntligen regnet kommer ska jag välkomna det med dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0