One of those days

Idag blev det sovmorgon, jag har fortfarande inte kommit ikapp med sömnen sen Romresan, och jag kom i säng lite sent igår. Så jag vaknade vid elva, förbannade mig själv för att jag sovit så länge eftersom jag ville vara på gymet tidigt och steg upp o dammsög lägenheten.
Louice smsade och skrev att hon skulle anlända till stationen vid halv ett så jag hoppade över frukost och drog på mig en klänning, packade gymväskan och drog ner för att möta henne.
Jag slängde in gymväskan på gymet (fördel med att ha gymet där) och sedan tog vi Thimonsfrukost, en fantastisk grillad panini. Jag provar nog nya fyllningar varje gång jag äter panini där, men idag var den nog den bästa nånsin. Kalkon, cremecheese, purjolök, pepparrot, ruccola, ananas med mera. Jättegott!
Efter den pratglada frukosten mötte vi Daniel vid smålands ryggklinik, och medan Louice fick ryggen knäckt slappade jag o Daniel i solen och njöt av livet och småpratade.
A good way to make a day.
Efteråt drog jag bort till gymet och gjorde mig av med lite överskottsenergi, fnittrade över pojkarnas konversation i omklädningsrummet, och gick sedan hem igen, med lugna, sköna sommarnjutande steg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0