balkonghäng och bekymmer

Idag har jag sopat och skurat balkongen ordentligt, för att göra den fräschare och för att få bort alla spindlar.
Så nu kan jag och mina katter njuta extra mycket av balkongen, det enda som saknas just nu är lite blommor på balkongen. Jag har inte råd att köpa blommor just nu så får se hur det blir med det.




Idag fick jag hem en klänning jag beställt inför midsommar med. Det var en fantastisk skapelse, lika vacker som blommig och jag är störtförälskad i den! Jag har bara ett litet problem med klänningen.
Den sitter perfekt på överkroppen, men vägrar ta sig ner över höfterna.
Den är inte sydd för kvinnor med så kurvig figur som jag.
Den är slutsåld i större storlek och om jag beställde större än small skulle det bara bli pösigt över magen.
Så nu överväger jag att behålla den och sy om den.
Det bästa är väl egentligen att bara skicka tillbaka den, kärlek kommer och kärlek går... Men jag vill inte skicka tillbaka den!

Vart får man tag på nån som är riktigt bra på att sy ut klänningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0