Punktlista över punktrelaterade saker som jag inte tycker om


Jag tycker inte om när...
  • folk alltid sätter tre eller fler punkter efter allt de skriver. Ibland passar det in med tre punkter... Men många sätter det där det inte passar, det framstår så tråkigt då. Detta förekommer ofta i statusrader på facebook och i sms. Ikväll blir det öl med vänner... Nu har jag varit ute o plockat fina blommor... Har haft en fin dag med mycket sol... Det jag hatar mest av dessa är de med fler än tre punkter. Absolut värst är det när man råkar ut för någon som alltid skriver med flera punkter efter allt i ett sms. Det känns som att personen ifråga är deprimerad eller otroligt uttråkad...........
  • folk använder flera uttropstecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gränsen går vid tre. Mer än så accepterar jag inte. Jag hade en bekant på facebook som alltid hade ungefär 15 uttropstecken efter varje statusrad, han blev borttagen från min vänlista till slut.
  • folk inte använder skiljetecken eller punkter överhuvudtaget det blir bara jobbigt att läsa saker då jag förstår inte varför folk ska skriva utan skiljetecken eller punkt är de för lata för att använda sig av det eller man vet ju ibland inte om saker är menat i en fråga eller vanlig mening
  • folk inte låter mig tala till punkt.
  • jag får punktering.
  • någon punkterar mina drömmar och fantasier.
  • någon sätter punkt för allt det roliga.
  • folk skriver tråkiga punktlistor som den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0